Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

A class full of bullies....

Σήμερα ήταν η τρίτη μέρα μου στο Λύκειο και μας οι καθηγητές μας ρώτησαν τι γλώσσα θα επιλέξουμε ως τη πρώτη ξένη. Πρέπει να σας πω όμως πως, αν επιλέξεις αγγλικά, θα παραμείνεις στην ίδια τάξη, ενώ αν επιλέξεις γαλλικά ή γερμανικά, θα πρέπει να είσαι σε άλλη τάξη για τα επόμενα τρία χρόνια... Εγώ λοιπόν... μιας και μου αρέσουν τα γαλλικά και από αγγλικά τα πάω μια χαρά, διάλεξα γαλλικά για αλλαγή. Και εκεί που πάω να δω το καινούριο μου τμήμα, βλέπω κάτι παιδιά, από τα οποία το ένα, τη στιγμή που με είδαν, έσκυψε και ψιθύρισε στο αυτί ενός άλλου. Όταν τελείωσε γέλαγαν και τα δύο... Βασικά δεν με πείραξε και πάρα πολύ, διότι ο σκοπός τους, είναι να σε δουν ότι λυπάσαι.... Ναι! Κατά κάποιο τρόπο αυτό αρέσει σ'αυτούς τους πανηλίθιους ανθρώπους, ονόματι νταήδες.... Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι. Αύριο θα προσπαθήσω να αλλάξω τμήμα και να πάω στο κανονικό μου. Αγγλικά 4 ever... Ελπίζω να το δεχτούν :\

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου