Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Μερες/Σπερες/Νυχτες...

Καλημέροεσπερονύχτα αγαπητέ αναγνώστη,

Σου γράφω ακούγωντας dubstep (haters gonna hate babe), Skrillex συγκεκριμένα (more hate)...
Μόλις ατύχησες να με γνωρίσεις. Ναι, όπως κατάλαβες δεν είμαι το καλύτερο άτομο να κάνεις
παρέα αλλά για κάποιο παράξενο λόγο που δεν έχω ψάξει να βρω, έχω μεγάλη παρέα :/ ...
Θα προσπαθήσω να γράφω αρκετά συχνά (εκτός του ότι 8α σας λείψω, φοβάμαι πως θα δημιουργηθούν φήμες πως πέθανα xD), όσο μου το επιτρέπει ο χρόνος που διαθέτω.
Θα σας μιλάω σχετικά με τα καθημερινά μου κατορ8ώματα (τα οποία συνήθως είναι σχετικά με Call of Duty και σπανιώτερα με real life issues, if u know what i mean)/(lol).

Δε θα γράψω πολλά σε αυτό το άρθρο. Μια μικρή εισαγωγή ήταν για να είστε προετοιμασμένοι για τη συνέχεια...

Ι wanna thank my mother, my father, my grandfather but  especially John who gave me the chance to write on this blog...

Peace



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου